تحولات لبنان و فلسطین

استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی با گرامیداشت مقام شهدای جبهه مقاومت از مردم برای حضور در مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید نیلفروشان دعوت کرد.

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور در مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید نیلفروشان

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی متن این پیام به شرح زیر است:
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِمردم شریف و ولایتمدار استان خراسان رضوی، عزت ایران اسلامی در گرو فداکاری‌های عزیزانی است که از مرزهای شرف و انسانیت و حدودات این خاک پاک دفاع کرده و برای آن در هر عرصه ای جانفشانی می‌کنند. ایران اسلامی داغدار از دست دادن فرزند برومند و فداکاری است که یادگار سال‌های دفاع مقدس است.

فقدان شهید نیلفروشان و شهدای دیگر جبهه مقاومت که برخاسته از متن و دل ملت منطقه بودند این روزها اندوهی بزرگ را بر دل مردم گذاشته است و ندای پایمردی را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی بلندتر از قبل فریاد می‌زند.خراسان رضوی فردا، اندوه جانکاه خود را تبدیل به فریاد خواهد کرد و در تشییع پیکر پاک این شهید عزیز به سوی مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثنا، بصیرت و آگاهی انقلابی خویش را به نمایش خواهد گذاشت.

به همین منظور از آحاد مردم شریف خراسان رضوی دعوت می‌شود در مراسم استقبال و قدرشناسی از شهید نیلفروشان عزیز شرکت کرده و به نشان همراهی با آرمان های شهدای جبهه مقاومت در مراسم وداع با پیکر این شهید حضور یابند.


غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.